Bir ipte iki cambaz oynamaz ya ben iterim ya sen düşersin diye bir laf vardı.İnsanı kaybetme korkusu sarmaya görsün o çok değer verdiklerini de harcar bir kalemde.Herkes ederi kadardır ve her şeyin bir fiyatı vardır bu hayatta. Kazanan kimdi aslında? istediğini alan mı? istediğini veren mi ?. Bazen hiç bir şey aynada göründüğü gibi değildir. Güçlü kadın olmayı ben seçmemiştim aslında üzerime etiket gibi yapışıp kaldı ne çıkara bildim nede insanlardaki bu algıyı yok ede bildim