27 Kasım 2014 Perşembe

31 yılda anladım nice güzel dostluklar kurduğumu birbirinden güzel insanlar tanıdığımı,
Hayatın insanlara çok şey yaşata bildiğini ama herşeyin aslında bir nedeni olduğunu,
Büyük konuşmamak gerektiğini konuştuklarının başına geleceğini,
Kimsenin hayatının dört dörtlük olamayacağını hayatı olduğu gibi kabullenmek gerektiğini,
Dostlarıma daha çok vakit ayırmam gerektiğini bazılarının kardeş kadar kıymetli olduğunu, ölümün bir gün sizi ondan aniden kopara bileceğini
Mutlu olabilmek için vurdum duymaz olup hayatı yaşamak gerektiğini bunun için de en temel öğenin kulaklarını tıkamak olduğunu
Araç binmenin özğürlük olduğunu sualtının bana çok iyi geldiğini adrenelinden korkmadığımı yeni insanlarla tanışmanın bana keyif verdiğini
Dünyada hala iyi insanların var olduğunu kardeş olmak için aynı anadan doğmak gerekmediğini
Bol bol seyahat etmenin insana iyi geldiğini fotoğraf çekmenin bana müthiş bir keyif verdiğini
Her eğitimcinin aynı olmadığını bazı hocaların çok özel olduğunu hatta öyleki yıllar önce size aşıladıkları şeylerin bir ömür hayatınıza yön verebileceğini
31 de anladım yaşadıklarımın beni ne denli güçlendirip ne denli umursamaz kıldığını kalbimin katılaştığını
Siyasetçi olmanın dürüs olmakla alakası olmadığını
Mavi boncuk dağıtmanın getirisi olup götürüsü olmadığını
Hiç kimseye katlanmak zorunda olmadığımı
Bazı acıların asla ama asla unutulmadığını zamanın onları dindiremediğini
Bir tebessümün, paradan daha değerli olabildiğini ve insanı mutlu edebildiğini
Ne kadar merhametliysen Rabbiminde sana o kadar verdiğini
Ne kadar kazandığının değil doğru yatırımın önemli olduğunu
Herşeye sahip olmanın insanı mutlu edemediğini dini inancın az çok var olması gerektiğini
Evlat bereketiyle gelir sözünün ne denli doğru olduğunu
Tüm olumsuzluklara rağmen ayakta durma çabasının insana kazandırdığını
NLP eğitiminin tüm insanlığa uygulanması gerektiğini
İş yerindeki huzurun paraya değişilmeyeceğini
Adalet duygusu olmayan insanlarla muhattap olmak yerine resmi olmak gerektiğini
Bir evladın gülüşünün neleri değiştire bileceğini
Çalışan anne olmanın ne denli zor olduğunu ve bunun hem anneyi hem çocuğu ne denli yıprata bildiğini
Ev alma komşu al demişler boşuna dememişler
zaman uçup giderken hayatı yaşamak gerektiğini çocuğa bağlı değil çocuk sana bağlı yaşamak gerektiğini
31 de anladım mutluyum ya hemde çok mutlu çünkü güçlüyüm, tebessümüm bol, Rabbim var inandığım dualarıma karşılık bulduğum yaşadığım herşeyi bir sebebe bağladığım hayatın tadını çıkara bildiğim için ,hala seve bildiğim için, kızım olduğu için, güzel dostlarım olduğu için, iş yerinde huzurum olduğu için ,beni çok seven bir dünya insan olduğu için , dünya tatlısı bir ailem olduğu için, yeşilyurt ailesinin kızı olduğum için, babamla dost olduğum için,mutluyum çünkü mutlu olmayı istediğim an mutlu olabildiğim için , kimseye bağlı yaşamayıp vurdum duymaz olduğum için, yapay değil ben olduğum için mutluyum ya hemde çokkkkk....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder