ir güzellik yaptım kendime... Sadece sahip olduklarımı düşünüyorum. Olamadiklarim üzülsün benim olamadiklarina.Keşkeleri hiç düşünmüyorum.Mutluyum seçimlerimle.Her yeni günü benim günüm ilan ettim ve şımartıyorum kendimi olabildiğince...Kalbimde daha da büyüttüm sevgisini sevdiklerimin... Bıraktım, sevmediklerim üzülsün kalbimde yerleri yok diye...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder