Beş yıl önce ehliyeti alıp üç gün öncesine kadar trafiğe çıkmayı başaran ve artık korkmadan desteksiz araç kullana bilen biri olarak huzurunuzda kendimi tebrik ediyorum... uzun kornalarda yedim, pat diye önüme araçta atladı, son dk frene de bastık anladım ki korktuğum gibi hemen ölünmüyormuş korku dikkati arttırır refleksinizi kuvvetlendirir tescilledim !.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder