27 Kasım 2014 Perşembe

Yaptığın fedakarlıkların farkında değilse.
Hala daha seni eleştirecek birşeyler bulup,
Kendi hatalarını görmüyorsa eğer
Onurluca çekip gitmesinide bileceksin.
Geçen her dakika acı yüklerken omuzlarına, 
Sen ağlarken o gülüyorsa eğer 
Hoşçakal demek için bir neden aramayacaksın.
Sevmiyorum diye biliyorsa sevdiğin ,
Bileceksin ki yolun sonu gelmiş 
Mücadele etmeyeceksin.
Giderken ben diyeceksin yanlızca ben, 
Geride kalanlar mazi oldu diyeceksin.
Birliktelikle ayrılık acısı arasındaki farkı bileceksin,
Bileceksin ki gidişin koymayacak kalışın acıtacak ruhunu.
Sen yaşarken gidişinle, onu yavaşça vicdanıyla öldüreceksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder