Sevmek yetmiyormuş aşka..
İsyanım var seninle harcadığım zamana..İsyanım var kaybettiklerime...Seven bir insan kaç kez göze alır sevdalandığını kaybedebilme riskini?.Hiç düşündün mü nedeni ,niçini? Hiç oturup yargıladın mı sen kendini?...
İste bu yüzden duygusuzluğum, bu yüzden umursamaz bu tavırlarım...Oluruna bırakmadım herşeyi Allaha havale ettim ben seni...Bu gün anladım bu aşkın aslında bende nerede bittiğini.
İsyanım var seninle harcadığım zamana..İsyanım var kaybettiklerime...Seven bir insan kaç kez göze alır sevdalandığını kaybedebilme riskini?.Hiç düşündün mü nedeni ,niçini? Hiç oturup yargıladın mı sen kendini?...
İste bu yüzden duygusuzluğum, bu yüzden umursamaz bu tavırlarım...Oluruna bırakmadım herşeyi Allaha havale ettim ben seni...Bu gün anladım bu aşkın aslında bende nerede bittiğini.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder