Fazla kırığım ben bu adama ya dayanamıyorum iki dk kandırı veriyo beni. o gülünce bende mutluluk taban yapıyo ohh diyorum bugün de mutlu edebildim ben onu, yine sırt sırta verdik diyorum. içimi koca bir huzur kaplıyo hemde en kocamanından.seni ben nasıl nasıl da çok seviyorum ah sen bunun kıymetini nede güzel biliyosun bir gülüşünle beni nede mutlu ediyosun canım babam rabbim bana hep senle sırt sırta durmayı nasip etsin sen hep gül gül ki bende mutluluk en masumane haliyle senle var olsun adı da babayla aşk olsun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder