Cinsiyetini öğreneli bir hafta oldu... Kız olmana en çok büyükbaban sevindi "ben ona bakarım" diyor... Varlığın ailede yaşanan her şeyi unutturup,tüm buzları hepimizin silinmesine sebep oldu...Her iki aileninde ilk torunu, bizimse ilk göz ağrımız olacaksın. Gelişinin herkesi ne denli mutlu ettiğini bir bilsen eminim bir an önce dünyaya gelmeyi isterdin...
Büyük bir arayıştan sonra adının "RÜYA" olmasına karar verdik baban rüya adının sana çok yakışacağını düşünüyor.Ben her gece Rüyacım diye severek uyuyorum seni...Sen hareket ettikçe içim de ben daha da büyük bir aşkla seviyorum seni. Baban benden çok yediğime içtiğime dikkat eder oldu.
Mutluyduk üstüne birde senin varlığın eklenince dünyamız daha da bir güzelleşti bir rüyanın ortasında aşkın en doruğundayız...
HOŞ GELDİN RÜYAM SEFALAR GETİRDİN...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder