27 Kasım 2014 Perşembe

Bizi nazarlardan koru Allahım değmesin bize...Ben hep senin varlığına şükredeyim sen hep beni çok sevvvvvv.ben hep senim için nefes alayım sen hep bana nefes ver, ben hep boşluğa düştüğümde sana sarılayım sen hep bana dayanak ol.Biz hep mutlu kalalım, hemde çok mutlu çünkü biz böyle çokkkk güzeliz.sen hep uyu ben her uyuyuşunda seni izlerken varlığına şükredeyim... Yapcak biley yok x ne olursa olsun ben sana kızsamda sen her bu eve girip beni görüdüğünde gülümse çünkü bu karın sana fena halde 12 yıldır aşıkkkk senin yüzün düşünce benim yüreğim acır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder