Seni bekliyoruz gelişine 2 hafta var ?
Gelmezsen üzüleceğim biliyorum belki de yıkımım büyük olacak...
Düşlüyorum, hayalini kuruyorum, hissetmeye çalışıyorum ama nafile şuan için çok erken olduğunu biliyorum.Gidişin hayatımın hep bir eksik parçası oldu gelişin eksik yanımı tamamlayacak biliyorum.
Sana dair bende kalan kocaman bir sevgi var içimde, umarım bu sevgim seni bir ömür mutlu etmeye yetecektir.
Gelmezsen üzüleceğim biliyorum belki de yıkımım büyük olacak...
Düşlüyorum, hayalini kuruyorum, hissetmeye çalışıyorum ama nafile şuan için çok erken olduğunu biliyorum.Gidişin hayatımın hep bir eksik parçası oldu gelişin eksik yanımı tamamlayacak biliyorum.
Sana dair bende kalan kocaman bir sevgi var içimde, umarım bu sevgim seni bir ömür mutlu etmeye yetecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder