27 Kasım 2014 Perşembe

Nedense yazılarında Allah'ı Tanrı olarak yazanların yazılarını okuyasım, Tanrı kelimesiyle başlayan cümleleri de dinleyesim gelmiyor.Onlar konuşurken yada yazılarını okurken ben bey nen Tanrı kelimesinde takılı kalıyorum.Allah yazarlarsa yada söylersem gerici ,Tanrı yazarlarsa yada söylerlerse modern zihniyet oluyorum mudur bilinç altlarındaki bilemiyorum niyedir bu tutum?Bir inkar ediş mi,moda mı,modern görüş mü,kulağına mı hoş geliyor,öyle mi gördüler,öyle mi öğretildiler zaman geçtikçe çevremde ve yazarlarda çoğalmakta olan Tanrı terimi neden bizim cümlelerimizi bu kadar işgal etti gerçekten merak ediyorum ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder