27 Kasım 2014 Perşembe

Defalarca kez sordum kendime biz nerede yanlış yaptık diye.
Yıllar sonra anladım temeli sağlam olmayan beraberliklerin bir depremlik canları olduğunu.
Sevmenin sevilmeye yeter olmadığını.
Ayrılıkların aşkları ayakta tuttuğunu
Adına ise  ACI dendiğini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder