Benim göbüşlü meleğim ...
Dün sabah seni görecek olmanın heyecanıyla uyandım... Hamileliğim boyunca çok hareketli bir bebek olduğundan ultrasonda da kıpır kıpır olmanı izliyor olmak çok güzeldi. Esnerken yakalandın bizlere o an doğmuş olmanı ve seni sıkıca sarıp koklamayı çok istedim :)
1700 gr'sın yani anlayacağın yine şişko bir bebeksin :) Baban daha şimdiden obez oldu benim kızım diye espiriler yapıyor arkandan haberin ola :)
Oldukça rahat geçen hamileliğim 31. haftadan itibaren pekte iyi geçiyor sayılmaz ayaklarımda şişmeler meydana gelmeye başladı ve çok canımı yakıyor bu durum doktor amcamız bu durumun normal bir durum olduğu kanısında... Hareketlerin artık daha sert ,çok yoğun hareket etttiğin'den ötürü daha acı verici.
Bu hafta tüm bunlara rağmen 37. haftaya kadar işe devam edebilir raporu aldık çünkü doğduktan sonra seninle doya doya 5 aylık bir tatil keyfi yapmak istiyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder